Nie masz produktów w koszyku.
Jakie jest prawo do odstąpienia od umowy?
Jako konsument masz prawo do rozwiązania umowy zawartej na odległość (przez Internet lub telefon). Oznacza to, że możesz anulować zakup w określonym czasie, tak zwanym „okresie refleksji”. Okres ten jest prawnie ustalony na 14 dni kalendarzowych, ale oferujemy okres odstąpienia od umowy wynoszący 30 dni kalendarzowych. Jeśli skorzystasz z tego prawa w tym okresie, zapewnimy Ci zwrot kwoty zakupu odpowiadającej zwróconym produktom.
Jeśli zwrócisz całe zamówienie, otrzymasz również zwrot poniesionych przez nas kosztów wysyłki i transakcji. Przy częściowym zwrocie nie otrzymasz zwrotu poniesionych przez nas kosztów wysyłki i transakcji. Koszty, które ponosisz za zwrot produktów, są na Twój własny rachunek i niestety nie możemy ich zwrócić.
Istnieje szereg wyjątków od prawa do odstąpienia od umowy, a mianowicie:
Nie możesz zwrócić produktów, które zostały sprzedane zapieczętowane ze względów higienicznych lub ze względu na ochronę zdrowia, a których plombę złamałeś po dostarczeniu;
Nie można już zwrócić łatwo kopiowalnych nośników danych (DVD/CD) zawierających dźwięk, wideo lub oprogramowanie, których pieczęć została złamana po dostarczeniu.
Poniżej kilka przykładów do wyjaśnienia:
Przykład 1: Zamówiłeś suplementy diety i usunąłeś plombę. Ponieważ plomba została usunięta, zwroty nie są już możliwe. Możesz jednak zwrócić, jeśli pieczęć jest nadal nałożona i nienaruszona.
Przykład 2: Kupujesz tubkę pasty do zębów i otwierasz pudełko. Po otwarciu plomby, aby użyć pasty do zębów, produkt nie może zostać zwrócony.
Przykład 3: Kupujesz płytę DVD lub CD zawierającą nagrania audio lub wideo lub oprogramowanie z pieczęcią. Po zerwaniu pieczęci zwroty nie są już możliwe.
Przykład 4: Kupujesz fitnessowe DVD z pieczęcią. Po zerwaniu pieczęci zwroty nie są już możliwe.
Początek okresu refleksji
Stosujemy okres odstąpienia od umowy wynoszący 30 dni kalendarzowych. Oznacza to, że masz 30 dni kalendarzowych na podjęcie decyzji, czy produkt jest dla Ciebie. Jeśli chcesz zwrócić produkt, możesz nam to zgłosić w okresie odstąpienia od umowy, a następnie masz 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia na zwrot przesyłki do nas.
Możesz ją również zwrócić bez wcześniejszego powiadomienia nas, ale ważne jest, aby zwrócić nam przesyłkę w okresie odstąpienia od umowy. Dlatego upewnij się, że do przesyłki zwrotnej dołączasz oświadczenie, z którego wynika, że chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy (na przykład europejski wzór formularza z załącznika 1 poniżej).
Należy pamiętać, że okres odstąpienia upływa po 30 dniach od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszli w fizyczne posiadanie towaru.
Jak możesz anulować zakup?
Okres odstąpienia od umowy wynosi zgodnie z prawem 14 dni kalendarzowych. Rozumiemy również, że podjęcie decyzji w ciągu 14 dni kalendarzowych jest trudne. Dlatego wydłużyliśmy okres odstąpienia od umowy do 30 dni kalendarzowych. Podaliśmy powyżej, kiedy rozpocznie się te 30 dni.
Możesz anulować zakup, powiadamiając nas za pomocą następujących opcji:
- Powiadom nas e-mailem;
- Zwróć paczkę z pisemnym oświadczeniem potwierdzającym, że powołujesz się na prawo do odstąpienia od umowy (np. wzór europejski).
(Preferujemy krok 1, ponieważ jest to dla Ciebie najprostsza opcja.)
W celu ulepszenia naszych usług jesteśmy oczywiście ciekawi, dlaczego rezygnujesz z zakupu, ale nigdy nie będziesz zobowiązany do podania powodu.
Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy??
Naszym celem jest jak najszybszy zwrot pieniędzy. Zawsze robimy to w sposób, w jaki zapłaciłeś w pierwszej kolejności i nigdy nie pobieramy za to opłaty.
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od powiadomienia nas o chęci anulowania zakupu. Możemy jednak poczekać ze zwrotem pieniędzy, aż otrzymamy produkt z powrotem lub do czasu, gdy wystarczająco wykażesz, że go wysłałeś, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Należy pamiętać, że w przypadku uszkodzenia produktu możemy rozliczyć amortyzację, więcej na ten temat przeczytasz poniżej.
Zwrot zamówienia
Musisz zwrócić produkty w ciągu 30 dni kalendarzowych na odstąpienie od umowy lub dać nam znać, że sobie tego życzysz. Jeśli powiadomiłeś nas o zwrocie w terminie 30 dni wcześniej, masz kolejne 14 dni kalendarzowych od tego momentu na zwrot przesyłki do nas. Nasz adres zwrotny to: Peizerweg 97 L1, 9727 AJ Groningen, Holandia.
Koszty, które ponosisz za zwrot produktów, są na Twój własny rachunek i niestety nie możemy ich zwrócić.
Deprecjacja
Jesteś odpowiedzialny za korzystanie z produktu w okresie odstąpienia od umowy. Jeśli uszkodzisz produkt w okresie odstąpienia od umowy, w niektórych przypadkach możemy naliczyć koszty wykonania lub czyszczenia produktu lub jeśli nie możemy go już sprzedawać jako nowy. Ponosisz jednak odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu tylko wtedy, gdy wynika to z wykraczania poza to, co było konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy
Istnieje szereg wyjątków od prawa do odstąpienia od umowy, a mianowicie:
Nie możesz zwrócić produktów, które zostały sprzedane zapieczętowane ze względów higienicznych lub ze względu na ochronę zdrowia i których plombę złamałeś po dostarczeniu.
Nie można już zwrócić łatwo kopiowalnych nośników danych (DVD/CD) zawierających dźwięk, wideo lub oprogramowanie, których pieczęć została złamana po dostarczeniu.
Poniżej kilka przykładów do wyjaśnienia:
Przykład 1: Zamówiłeś suplementy diety i usunąłeś plombę. Ponieważ plomba została usunięta, zwroty nie są już możliwe. Możesz jednak zwrócić, jeśli pieczęć jest nadal nałożona i nienaruszona.
Przykład 2: Kupujesz tubkę pasty do zębów i otwierasz pudełko. Po otwarciu plomby, aby użyć pasty do zębów, produkt nie może zostać zwrócony.
Przykład 3: Kupujesz płytę DVD lub CD zawierającą nagrania audio lub wideo lub oprogramowanie z pieczęcią. Po zerwaniu pieczęci zwroty nie są już możliwe.
Przykład 4: Kupujesz fitnessowe DVD z pieczęcią. Po zerwaniu pieczęci zwroty nie są już możliwe.